Bebogyóztam!



Végül ez lett belőle, vagyis nem mondom, hogy végül...
Az érdekessége, hogy a jet 2AB színű swari kristály gyöngyöt sokáig ebben a színben lehetett kapni, mire kiderült, hogy hibás a szín kód és már nem lesz több belőle. Gyorsan vásároltam belőle pár 100db-t.
Használtam még light Azure (4mm-s) gyöngyöket. A kis bogyónyál és a fülinél pedig 3mm-s csiszolt (talán kék lüszteres kristály) gyöngyöket. Ezüst közepű lime delica és silver lined blue zircone 15/0 gyöngyökkel turbóztam a díszítést.

A szín összeállítás nagyon káprázatos, ez köszönhető a hibás szín kódnak!
Végül rittyentettem a nyaklánc mellé egy fülbevalót is, ami szintén jet 2AB (4mm)és a végein 1-1 (6mm) Aquamarine kúpos, lógónak megint csak a jet 2AB.

 Egyébként nem vagyok oda a bogyókért, bár mindig megcsodálom mások munkáit, nem is extra bogyót készítettem, csak egy szimpla raw technikásat. 
Külön külön tetszenek, de valahogy ez sem az igazi, ha rájövök a végleges megoldásra, átvariálom!


  Eredetileg ilyen egybefüggő láncot akartam, de miután megcsináltam, akárhogy variáltam, nem tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése